19 aug. 2009

Sånt här gillar jag... bra tänkt!

Hade fått ett mail ifrån Lensway.com när jag kollade min mail nu när jag kom hem från jobbet. Där det stod typ: "Visst börjar dina linser ta slut? Vi har sparat din senaste beställning för att förenkla för dig. Klicka bara på länken nedan så är beställningen klar."
Eftersom, ja mina linser håller på att ta slut så gjorde jag just det. Kom till beställningssidan med allt förifyllt, adressen, styrka på linserna, till och med betalningssätt. Det enda jag behövde göra var att trycka på "beställ" så var det klart. Så sjukt smidigt! Sen vet jag av erfarenhet att leveransen går otroligt snabbt, skulle inte förvåna mig om jag har paketet redan i morgon.

Rekomenderar http://www.lensway.com/ till alla. Ett riktigt bra företag. Har provat ett annan förut, nordiclenses.com tror jag de hette och det var väl iofs inget fel på dem heller till en början, men sen så började de skicka alla sina linser som B-post (men tog lika mycket betalt i porto som innan) och leveransen tog 3 vardagar att få. Har man inte bråttom är det väl oki, men jag fick ingen information om att det bytt till bpost innan jag beställde och hade lite kris på den fronten så jag blev mycket besviken och bytte därefter till lensway som hittills inte gjort mig besviken alls. Snarare tvärt om skulle jag säga!

Mina ögon? Ja!
Min ögonfärg? Nej! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar