6 aug. 2009

Ett HETT bloggtips!

Vill bara skriva ett snabbt inlägg och tipsa om en klockren blogg som jag själv är inne och läser på flera gånger om dagen: Zarah -Lou
Hon uppdaterar ofta och skriver mycket varierande inlägg. Jag brukar kunna ha svårt för bloggar som bara handlar om ett enda ämne men hennes inlägg spretar åt alla möjliga håll och är alltid intressanta eller roliga. Som en extra bonus är hon verkligen engagerad i sina läsare och svarar i princip alltid på kommentarer (precis som jag;)

3 kommentarer:

  1. Naaaw, man blir ju hur glad och varm i hjärtat som helst av att få höra sånt här! :D <3

    SvaraRadera
  2. Är man duktigt på det man gör tycker jag att man ska få veta det åxå =)

    SvaraRadera
  3. Det är jättekul, så jag vet knappt vad jag ska svara ;D

    Och ang. kommentarer så kunde jag inte kommentera förut, men det gick tillslut, trodde det var min dator först.. (?)

    SvaraRadera