13 aug. 2009

Katastrofområde i Norrtälje!

Åh fy h-lvete vilken skit dag jag har haft. Kaos på jobbet, överflöd med sjukdomsfall! Jag är förvånad att det inte utnämndes som ett katastrofområde på nyheterna. Har jobbat konstant från kl 0600 till kl 1715 med ett litet break på 20 minuter för att slänga i mig lite lunch.
Hade tänkt att jag skulle åka upp och träna efter jobbet... jo du, troligt! Så många trappor som jag sprungit i behövdes det ingen fettförbränningsträning vill jag lova.
Är så galet trött, kommer bli en tidig kväll i kväll med. I går gick jag och la mig kl 2130 och somnade som en stock.
Tror det kan behövas, finns en risk för att morgondagen inte blir askul heller :(

Hur som helst, nu ska jag sätta mig och läsa igenom mina bloggfavoriter och bara slappa en stund. Dyker säkert upp nått inlägg till innan datorn stängs av för kvällen.
PUSS på er!

2 kommentarer:

  1. Är det grisinfluensan som slagit till eller?

    SvaraRadera
  2. Anonym: Man kan tro det, men nej det tror jag inte att det är. Det är i alla fall inte det folk säger att dem är hemma för, men vet vet. De kanske mörkar ;)

    SvaraRadera