7 aug. 2009

Hur snäll är jag egentligen?

1-2 till Linköping blev det efter förlängning. Det är ok, bättre än väntat.
Nu är jag i alla fall hemma i värmen igen, fast bara jag. Sambon lämnade jag kvar på ishallen där han skulle dricka "nån" öl med sina kompisar. Eller, egentligen så åkte jag och hämtade hans kompisar först och sedan lämnade jag av dem allihopa på ishallen. Inte bara jag som uppskattar mitt bilinköp ;)

Sen i ett svagt ögonblick fick jag för mig att jag skulle vara en underbar flickvän så jag sa att jag kunde hämta honom också sen om det inte vart för sent. Hur tänkte jag då egentligen?

För första gången på hela sommaren tycker jag att temperaturen i vår lägenhet är helt underbar. Det som brukar vara så sjukt varmt här. Undrar om det kan bero på att mina fötter är som 2 isbitar kanske..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar