14 aug. 2009

Hur lyckas jag?

Hur lyckas jag boka fel tvättider hela tiden? Vet inte för vilken gång i ordningen jag tror att jag har tvättdag, packar tvättkläderna och släpar ner allt till tvättstugan. Kolla in bland tvättmsakinerna och lacka ur för att "nån j-vel har snott min tvättid" Traska bort till bokningstavlan och inse att, Japp jag har gjort det igen. Min tvättid var igår/i morgon/i förrgår... osv osv!
Men skriv upp det då tänker du nu, ja men det brukar jag göra. Problemet verkar bara vara att jag skriver upp den dagen som mitt huvud tänkt att jag bokat tiden, inte den dagen jag verkligen bokat. Hur löser man sånt????

3 kommentarer:

  1. Skriv in den dag och tid du bokat på bokningstavlan i mobilen!Du kan då dubbelkolla direkt från tavlan!

    SvaraRadera
  2. Sv: ja, gillade också den gråa mest ;) mycket mycket fin!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du slapp traska till tavlan då eftersom jag gjorde det.

    SvaraRadera