9 aug. 2009

Den skönaste lilla känslan som finns...

God morgon på er!
Gårdagskvällen blev trevlig. Först en god paj, sen ett gäng kräftor och efter det spelade vi TP (tjejer mot killar) och plump. Var hemma någonstans runt kl 23 så det blev inte mycket bloggande då. Hoppas ni överlevde endå ;)

Nu på morgonen har jag städat i lägenheten och ska nu göra det jag/vi alltid gör på söndagar, bestämma nästa veckas middagar och skriva ner en lista så vi kan åka och storhandla

Izza hade ett inlägg för ett tag sedan där hon skrev om de skönaste små sakerna hon vet. Hon hade med mycket bra grejer men hon glömde det som jag tycker är den ABSOLUT skönaste lilla känsla som finns:
Att vakna upp mitt i natten, titta på klockan och inse att man får sova i flera timmar till innan man måste gå upp. Det är en helt oslagbar känsla!

Har du någon sån skön känsla som du vill jag ska överväga om den är bättre än min? ;)


1 kommentar:

  1. Jaa, att vakna upp efter en mardröm och inse att det bara var en dröm - du har inte tappat allt hår! Eller du vaknar med ett ryck - tittar på klockan - shit du har försovit dej! Sen inser du att det är helg och du kan fortsätta sova!

    SvaraRadera