17 aug. 2009

Beroende, i behov av behandling?

Har sån sjuk dille på klänningar just nu. Har haft det typ hela året. Köpte en av Annika i helgen som hon köpt på nelly.com men som inte passade henne riktigt bra. Så fantastiskt snygg!
Nu sitter jag o slösurfar lite på just nelly.com och hittar en hel del klänningar som får det att vattnas i munnen på mig. Problemet är bara att jag inte vet när jag ska använda dessa klänningar. Det är ju inga vardagsklänningar jag köper direkt, utan riktiga finklänningar.

Rosebell Lace Dress SEK 499, Vila - NELLY.COM

Den här tex är nått jag seriöst funderar på att klicka hem. Så fruktansvärt snygg! Men när ska jag använda den??

1 kommentar:

  1. sv: Åh vad kul! :)
    Jag har jobbat på posten sedan 2005 :) Fram till december 2007 jobbade jag i lidköping och enbart på lov eftersom jag gick i skolan. I februari 2008 fick jag jobb här i jönköping och har jobbat så gott som hela tiden sedan dess :)

    SvaraRadera