6 aug. 2009

Har du också blivit lurad?

När jag var och slingade håret för någon månad sedan så övertalade min frisör mig att jag skulle köpa att schampoo som var speciellt för slingat hår och jättebra. 253:- fick jag betala för flaskan, visseligen var flaskan rätt så stor men endå... 253:- för lite schampoo.
Nu ska det ta mig tusan vara det bästa schampoot i världen tänkte jag och knatade hem.

Nu känner jag mig lurad, inte nog med att det inte är det bästa shampoot i världen, jag skulle säga att det faktiskt är betydligt mycket sämre än de vanliga billiga schampoona man kan köpa på ICA för ca 25:- flaskan.
Mitt hår får kvalitén av svinto när jag använt det här dyra schampoot när det är blött och när håret har torkat är det absolut ingen skillnad mot annars.
Nej du, den där luringen kommer jag inte gå på igen..

(Undviker att nämna vilket schampoo det är eftersom det kanske bara är mitt hår som fullkomligt hatar det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar