8 aug. 2009

Lördagsplaner!

Jag slapp hämta sambon i natt. Vaknade strax efter kl 4 att han gick och la sig. Skönt! Hade inte orkat gått upp och åkt och hämtat honom i alla fall.
Denna förmiddag har jag spenderat precis som lördagsmornar brukar spenderas, framför tvn/datorn i väntan på att sambon ska vakna. Hade höga förhoppningar när han kom uppstapplande kl 10 men nej då, toan hägrade sen gick han och lade sig igen. Haha!

Har i alla fall hittat en toppenbra sida med en massa photoshoptutorials som jag ska roa mig med under eftermiddagen. Övriga planer för dagen är kräftpartaj hos sambons föräldrar och sen blir det nog bara slappande i soffan framför någon bra film skulle jag tro.

4 kommentarer:

  1. himla kul att jobba i photoshop! ^^

    SvaraRadera
  2. Bra dag för kräftpartaj. Vi ska oxå smaska kräftor på Rådmansö.
    Är det inte på tiden för en gammal hederlig kräftskiva på Väddö snart oxå?

    "Här är jag" ;-)

    SvaraRadera
  3. Therese: ja visst är det?

    Annika: Det är alltid en bra dag för kräftpartaj. Och ja, det är ABSOLUT dax för väddökräfskiva snart. Säg bara när och var så är vi där! =)

    "Vart är hålet?"

    SvaraRadera
  4. Hehe, jag vet också hur det är att gå och vänta på att sambon ska vakna. Men idag slapp jag det...han är nämligen bortrest över helgen...

    Hoppas det blir en kul kräftskiva! :)

    SvaraRadera