22 aug. 2009

God Morgon med skratt!

Så har man kört iväg sambon till bussen. Han ska iväg på någon endagars festival i Nykvarn. Själv har jag planerat att åka ut till väddö (för ovanlighetens skull ;) Vi ska plocka kantareller (om det bara slutar regna) och sen ska jag passa gullungen lite medans mamma o pappa målar huset. Tyckter det låter som en bra arbetsfördelning, ska försöka tigga till mig lite middag som tack för besväret ;)

Bjuder på en rolig video som ni kan skratta åt (om ni tycker att skade glädje är den sanna glädjen dvs) Personligen gillar jag det sista klippet bäst ;)


1 kommentar:

  1. Fin blogg!
    Kollade på videon du lagt upp, satt och skrattade här i min ensamhet, men jag håller med dig om att det sista klippet var roligast! Blir nästan lite nervös för hur det skulle se ut om dom filmade mig när jag var på kanelen...
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera