12 aug. 2009

Hur fan...

... Tänker människor?

5 kommentarer:

  1. Inte människor Sandra - karlar. För det var väl en sådan? ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Ja, självklart var det en karl. Inte är tjejer så korkade att de ställer lastbilen på ett sånt otroligt smart ställe.... *suck*

    SvaraRadera
  3. En kvinna skulle väl inte kunna köra lastbil öht? ;)

    Skämt åsido, personen i fråga tänkte inte alls. Ett fenomen man ser rätt ofta, varför jag har slutat att bli förvånad.

    SvaraRadera
  4. Anonym: Ja du har så rätt så. Man får sluta bli förvånad.

    Förresten, varför är du/ni anonyma? Ni vet väl att ni kan fylla i ert namn i stället? Roligare om jag har ett namn till kommentarerna

    SvaraRadera
  5. Snubblade in här från facebook och blir haffad på min första kommentar.

    ska Jag behöva stå för mina åsikter offentligt? Kommer inte på fråga!

    Bah. Jag var anonym #2

    :)

    SvaraRadera