25 aug. 2009

Jag blir så less ...

Varför har jag alltid sån "tur" med mobiler? Vaknade i natt av att jag fick ett sms (inget roligt dock) och kollade då på klockan på mobilen. 03:16 visade den. Skönt tänkte jag, ett bra tag kvar tills jag måste gå upp. Slängde ett öga på min andra väckarklocka (man har ju vart med förr) och ser då att den klockan än 05:16. Hmm, efter lite undersökande inser jag att klockan faktiskt ÄR 05:16 och inte 03:16 som mobilen visar. Mobilklockan har alltså av någon märklig anledning hamnat 2 timmar efter. Jag fattar f*n inte hur det går till.
Min gamla mobils larm ringde inte om man hade laddaren i. Tog några försovningar innan jag fattade hur det låg till (därav den extra väckarklockan) så jag köpte en ny bla för att slippa det problemet.
Sjukt less man blir!

3 kommentarer:

  1. Det var nog inte din telefon utan Telia som skickade ut fel uppdateringar inatt! Hände flera

    SvaraRadera
  2. Men suuuck, kul morgon liksom :/

    SvaraRadera
  3. Anna: Aha, det visste jag inte. Skönt att höra att det inte är mobilen det är fel på. Då är det med andra ord Telia jag ska vara arg på.

    simone: Nej, verkligen inte. Hatar sånt!

    SvaraRadera