25 sep. 2010

Skönt!

Hemma igen från en toppenkryssning. Vi har haft det mycket trevligt och det var väldigt skönt att bara vara "Sandra" och inte "Mamma Sandra" för en dag. Jag kände inte att jag saknade Moa speciellt mycket men när jag väl kom hem var det väldigt mysigt att se henne och att få krama om henne.
Dock så blev det ju så klart inte så mycket sömn så nu ska lägga mig och mysa i soffan.

Förresten, bästa citaten från kryssningen (dock mest roligt om man var där):
  • "Nej, det är bara att bita tjuren i hornen och köra!" - A i ett inte allt för bright och mycket trött ögonblick
  • "Det är så trevligt att prata med er. Det är lite som att spela pingis. Jag säger någonting till er och ni liksom säger något tillbaka" - En något överförfriskad karl långt in på småtimmarna
  • "Du, han känner jag igen. Undra om han gjorde nått igår?" - A i ett annat övertrött och smart ögonblick
  • "Fattaru?" - Jag själv idiotförklarar A i taxfreen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar