19 sep. 2010

Min tjej!


3 kommentarer:

  1. Gud så go hon är, man vill bara krama henne:) Ska kika in sidan.. Och så vill jag självklart höra om Moa gillar den sen!

    Smakportioner, shit va stor våra kisar börjar bli, jag vet inte när gör man sånt egentligen?!

    SvaraRadera
  2. Jaa shit nu börjar vi prata mat om våra små, som inte är så små längre:)
    Jag kör på Babysemp. Men eftersom jag ammar har jag ingen aning om hur mycket man ska ge dom? Finns det nå "regler" på sånt eller?

    SvaraRadera
  3. Nellie slutar äta när hon är mätt, så kör jag efter:)
    Ja imorn är det dax.. Jag tycker inte hon är riktigt frisk än, men samtidigt kan man ju inte vänta allt för länge..Har du prövat öppna förskolan eller babysång med Moa? Tycker det är lite tidigt men kan va kul att träffa folk..

    SvaraRadera