17 sep. 2010

Natten!

Alltså det här barnet.... Hon sov som en ängel från kl 20 till 04. Då vaknar hon för att äta. äter och återigen VÄGRAR somna om. Efter mycket stök, bök och gnäll sätter jag henne i babysittern. Där sitter hon tyst och lugnt i mörkret en stund sen tillverkar hon jordens bajsblöja. När den är bytt blir hon genast lugn och somnar nästan i min famn så när jag lägger ner henne i spjälsängen somnar hon direkt! Klockan är då 05:45 ... Zzzzzz!

Ett litet plus i kanten är ju att hon sedan sov till kl 08:20 men jag hade mycket heller sovit de där förlorade timmarna i natt...

Denna dagen bjuder på hyfsat fint väder så det finns möjligheter för en barnvagnspromenad och även tvättmaskinen ska få jobba lite.

1 kommentar:

  1. Kan inte annat säga än att jag vet preciiiis hur du har det, inte mycket till tröst men ändå!

    SvaraRadera