4 sep. 2010

Nya tag!

Så där ja, nu är det hopp om livet igen här hemma. Jag har bara lite hosta och snuva kvar och även Moa verkar må bättre. Hon både äter och sover som innan förkylningen slog till.

Just nu sover lilla raringen och jag väntar på att sambon ska komma hem. Han var på fotboll i sthlm i går och sov sedan hos sin syster. Jag ska bege mig ner på stan när han kommer hem har jag tänkt (om jag orkar) Skulle behöva köpa en mössa, vantar och större strumpor till Moa. Det har tydligen hunnit bli höst på den här veckan. Vi har ju bara vart inne och snurvlat så jag blev helt chockad i går när jag upptäckte att det var kallt ute.
Har även tänkt testa o köpa en större napp till nappflaskorna för att se om Moa blir nöjdare. Hon verkar ledsna när hon äter, typ som att hon inte orkar suga mer.
Det kan ju vara värt att testa i alla fall.

1 kommentar:

  1. Jag tänkte på er i natt, fy vilken mardröm ni måste upplevt.. Läskigt när dom inte får luft. Jag tjacka också Nezeril dropparna! Just droppat i dom. Grät och vart förbannad, men hoppas hon blir bättre, skär i hjärtat ju!

    SvaraRadera