1 sep. 2010

Fy!

Min hals håller på att gå sönder. Jag verkligen avskyr att ha ont i halsen. De mesta annat förkylningscrap kan jag ta. Huvudvärk och feber kan man ta alvedon mot, hostmedicin fungerar mot hosta och snuva botas med nässpray. Halsont däremot det är bara att ta. Finns inget som hjälper och man kan inte äta eller prata. Man kan knappt vrida på huvudet utan att hela halsen skrapar sönder.

I morse kändes det mest som "förkylningshalsont" men nu känns det mer och mer som "halsflussont" FAN OCKSÅ!
Moa sover äntligen och jag ska gå och lägga mig jag med och förhoppningsvis vakna piggare i morgon. *håller alla tummar jag har*

Tack mamma för all hjälp. Du är bäst, jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Precis som du säger..halsont suger verkligen! Vi hoppas verkligen på bättring, på alla håll:)

    SvaraRadera