16 sep. 2010

Äntligen!

Elitserien är igång igen. Äntligen Hockeysäsong!

2 kommentarer:

  1. Yey, äntligen är den igång!!:)

    Jaa riktigt kul, har vart en träningsnarkoman, därför jag har så svårt att acceptera min sjukdom och va den gör med mig, är inte direkt van vid denna kropp..:(

    Jag har spela center/forward utom dom sista åren då jag blev back., Mycket att tacka tack vare hockeyn. Tränade en del med killar också, sånt gör mycket;)

    Har du nån sport eller hobby?:)

    Jag har släkt där, och nu vänner för livet, jag och min dåvarande pojkvän åkte över och bara glassa i 6 månader, gick på NHL och levde i sociteten på Long Island.. Udda, men kul. Har du vart i NY?

    SvaraRadera
  2. Jaa det vore jätte kul! Hockey är riktigt kul att titta på.

    Tycker alla som kör friskis eller gym är riktigt duktiga för jag kan verkligen inte köra pass, snacka om noll koordination!

    Hoppas Moa sover lite mer i natt, jag håller alltid tummarna för att Nellie ska göra det!
    Sovgott :)

    SvaraRadera