21 sep. 2010

Bära bära bära....

I dag är vi återigen tacksamma för bärselen. Moa vill inte vara själv alls utan ska vara nära och bäras hela tiden. Nu sover hon i selen och jag ska testa att lägga ner henne i sängen tänkte jag. Måste försöka få i mig lite lunch.
Funderar på om det kan vara 19 veckors utvecklingsperioden som kommer lite tidigt. Står i min bok "Växa och upptäcka världen" att den kan börja redan vid 14 veckor (Moa är ju 15) men vanligast är att den börjar mellan v 17 - 19 och kan pågå i upp till 6 veckor.
Hualigen! Det hoppas vi att jag slipper!

Förresten, är det någon som har en aning om varför brandvarnaren varnade för att batteriet var slut i natt? Bytte det ju som sagt för bara någon månad sedan. Nog borde det väl hålla längre än så?
Är det brandvarnaren som är trasig då tro?

2 kommentarer:

  1. Är det brandvarnaren i hallen? Då bytte du batteri i början av september. Du kanske satte i det gamla batteriet igen . . ?

    SvaraRadera
  2. Japp, den brandvarnaren är det. Nej, det är ett spritt nytt batteri. Men den lät precis lika som när du var här i natt ...

    SvaraRadera