21 jan. 2011

She keeps racing on her own....

Sambon duschar Moa när han ropar till mig:
- Vet du om att Moa har 3 tänder?
- Ehhh.... va?
- Ja, hon har en till tand bredvid de andra i underkäken.

Tar mig in i badrummet för att undersöka och, jajamensan där är den. Bredvid den vänstra framtanden syns det ett vitt gryn som redan spruckit genom tandköttet och allt. Jag har vart så inställd på att först får man framtänderna i underkäken och näst på tur är framtänderna i överkäken att jag inte ens kollat efter nya tänder i underkäken.


Moa kör sitt eget race fullt ut. Där ser man!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte annat göra än att skratta för vi har det PRECIS likadant här hemma ;) hahahaha. SLUT på denna fas vore nice. Kul med en tand till, Nellpie har fortfarande inga.. Kram på er

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Härlig blogg! Alltid kul med nya mammabloggar att följa =) hoppas vi "ses" igen!
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera