30 jan. 2011

Hur blev alla så gamla?

Jo, kvällen blev lyckad. Mycket lyckad till och med. Först var jag på grabbfest. Jag och 7 grabbar. Jorå! Precis som förr är det jag och boysen.
Mycket annat hade dock ändrats. Samtalsämnena varierade från kakel, golvvärme och hus till barn, blöjor och förlovningar.... Hur kunde alla bli så gamla när jag inte åldrats en dag? ;)

Hur som helst, sen drog vi vidare till Piren där jag träffade på störtsköna Johanna. Crazy och go som alltid! Vi skakade rumpa natten lång och sedan blev jag erbjuden lift hem med Johanna och hennes vänner. Så efter ett stopp på Statoil så landade jag hemma kl 03. Moa vaknar till redan när jag låser upp ytterdörren och då börjar en skrik och gnäll fest som pågår fram till 05:30 när vi äntligen somnar. 

Sov till 11:30 (Åhh, så skönt), har slängt ihop mera päronpuré till Moa och nu är det promenad på schemat.

1 kommentar:

  1. Oj vilken skrikfest? man undrar varför!!

    Superkul igår och nästa gång går vi ut tillsammans, början till slut liksom ;)

    SvaraRadera