14 jan. 2011

Fredag!

Så var det fredag igen och iskallt ute. -14 grader visar termometern och jag ser inte riktigt lika mycket fram emot promenaden som jag brukar göra.

Sambon sov på soffan i natt så Moa skulle sova lite längre. Det fungerade och hon sov till 07:40 och nu leker hon på golvet.

I morgon ska ju jag och sambon gå ut och äta middag bara han och jag för första gången sedan Moa föddes. Lite besviken på filmerna som går på bion bara. Det verkar som om det blir "Änglagård 3" för oss. Är det någon som sett det? Vad tyckte ni?

Förresten ni glömmer väl inte bort att rösta på mig? Till höger om inlägget på Zarah-Lous sida finns en omröstningsruta och ni ska självklart välja "Sandra" och sedan trycka på "Vote". 1 gång om dagen kan man rösta ... ;)

3 kommentarer:

  1. Skönt att ni kunde sova lite längre:) Mamma och pappa har sett 3an och tyckte den va bra! vrålkallt idag bara bylsa på sig!

    SvaraRadera
  2. Änglagård 3 är super bra, du kommer gilla den :)

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att få göra nått tillsammans!Vi ska gå ut och äta och bio för första gången på våran bröllopsdag som är i feb, ska bli jätte mysigt.
    Hoppas ni hittar nån bra film.Har tyvärr inte sett nya Änglagård.

    SvaraRadera