4 jan. 2011

Prioriteringsproblem?

Nu när sambon tog med sig Moa på promenad vet jag att jag har ungefär 60 minuter på mig att göra sånt jag inte kan/hinner när Moa är med. Duscha, äta i lugn och ro, titta på de åtskilliga filmer/program jag inte hunnit se, lära mig systemkameran osv osv osv.

Man blir ju helt nipprig när man ska välja ut det man vill göra och oftast slutar det med att jag försöker göra allt samtidigt typ "Äter framför något program jag spelat in samtidigt som jag bloggar och försöker lära mig kameran bättre" Eller nej, nu ljög jag....

Oftast slutar det med att jag ser hur stökigt det är här hemma och spenderar 20 minuter åt att plocka upp massa leksaker och skräp och sen försöker jag klämma in allt det där fast på 40 minuter i stället ....

Man är inte klok. Knappast så sambon skulle få för sig att plocka upp saker här hemma när jag är ute och går ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar