17 dec. 2010

Resultat!

Jorå, promenad blev det. Moa mös på bra i vagnen och morsan hennes blev svettig av att ploga fram med vagnen.

Hoppgungan då? Jo, ljummen förtjusning skulle jag beskriva mottagandet och som med allt annat Moa sysslar med på dagarna är det kul i några minuter sedan är det hög tid för annan underhållning. Illa kvickt!


















Dessutom har vi upptäckt att Moa verkligen är sin mamma upp i dagen. Vi gav henne en liten "sug" på en citronskiva nu på eftermiddagen och förväntade oss världens grimas men NOPE!
Hon tittade bara lite misstänksamt på citronen innan hon tog den i handen och sög vidare på den. Utan en min!
Detta måste hon fått från mig. Jag gillar citron. Surt, ja visst men gott är det. Jag kan äta en citron som andra äter apelsiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar