20 dec. 2010

%!#(%/#=("! IDIOTER!

Alltså för i helvete. Vad är det för fel på det här ..... huset? Försöker få Moa att somna, lika kul som vanligt. Efter 25 min av sövande och gallskrik tar hon äntligen nappen, blundar och slappnar av i kroppen. 30 sekunder senare börjar mina jävla ¤%&%/(/%¤#¤"#!!"#%¤(%#¤ grannar att borra med sin slagborr igen. Tror ni Moa fortsatte att blunda?
Högst troligen inte......!

Då var det bara att vänta in att borrfan skulle vara tyst och börja om igen. 15 minuter senare somnar hon in, blundar 1 minut och...... Jorå, borrandet börjar igen.
Jag lackar ur totalt, springer ut i trappen för att spåra upp idioterna som borrar. Det måste skrämt slaget på borridioterna för då tystnade det.
Ytterligare 5 minuter går och Moa somnar igen och nu är det tyst i huset. Frågan är bara hur länge.

Fan, vi måste flytta härifrån. Om inte pga ljudet så pga att det numera måste vara så mycket hål i väggarna i huset så det kommer rasa när som helst...

1 kommentar:

  1. Fy så trist! Jag är så glad att jag bor i hus och slipper sånt där nu när vi har Knut!

    SvaraRadera