23 dec. 2010

Natten!

Jodå, natten blev inte allt för tokig. Hon somnade som sagt strax innan 20:30 och nästa gång jag hörde nått från henne var kl 01:15. Då var hon som vanligt inställd på käk och inte skulle hon sova i spjälsängen heller. Efter många vändningar från rygg till sidan somnade hon om kl 02:20. I spjälsängen givetvis.

Sen fick jag gå upp igen kl 03 och 04 men varje gång gick det lite fortare att få henne att somna om när jag la henne på sidan.
Klockan 08 hade hon sovit klart och det var helt ok för mig.

Så lite jojo blev det men inte alls så farligt som jag föreställde mig innan jag gick och la mig.

Dagen kommer bjuda på lite härlig julstädning och julpyntning. Bl.a. ska det kläs julgran här hemma. Man får passa på och njuta av den i år. Nästa år kan vi ha vadslagning om hur många gånger Moa kommer välta den. ;)

1 kommentar:

  1. Visst vettö:) Så du kör på att hon ska sluta äta på nätterna.. Och du bara vänder och vrider på henne? Liksom försöker få henne att somna om?

    SvaraRadera