4 dec. 2010

Kul inlägg? Det kan jag inte påstå....

En helt vanlig lördag här hemma hos oss. En promenad med vagnen, hemma igen innan sambon ens gått upp ur sängen och efter det bara vanligt helgpyssel.

Jag vill passa på att ge en eloge till den enda Teliasnubben som verkar veta vad han håller på med. Han fick inte bara igång våra tvkanaler utan han visste också hur man fick igång nätverksuttaget i vardagsrummet. INGEN av de andra 100 personerna vi pratat med hade en aning om hur man gjorde.
Tack vare denna kille har vi alltså inte bara alla 40 kanaler vi betalar för. Vi slipper även ha en aslång kabel liggandes på golvet i hela lägenheten. Tack du underbara Teliasnubbe.
Hade jag haft ditt namn hade du fått en julklapp av mig. =)

I natt sover jag på soffan. Som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar