16 nov. 2010

White light moment

Hörde den här låten på Idol i fredags och insåg att jag verkligen gillar den.


Tove Styrke- White light moment

Hur det går för mig? Jovars, har fått i mig lite rostat bröd och ett halvt kokt ägg så jag känner mig full av energi. Nåväl, en liten överdrift kanske men jag känner mig i alla fall levande igen.

Har också uppfattat Moa som lite mer grinig än hon vart de senaste veckorna. Hoppas det är övergående så det inte beror på att hon mår dåligt eller att hon redan kommit in i nästa utvecklingsperiod. Den ska inte komma förrän hon är ca 26 veckor och hon är ju "bara" 23 veckor gammal. Orkar VERKLIGEN inte med att hon blir så där som hon var sist i 4 veckor just nu. Bära ett skrikande barn 24/7 klarar man inte på ett par rostmackor och lite vatten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar