5 nov. 2010

Snart, snart, snart!

Om några veckor ska jag åka bort. Jag ska åka bort tillsammans med 2 vänner (och en bebis) Jag ska lämna Moa hemma och åka tidigt en onsdagsmorgon och kommer hem sen torsdag kväll. Sambon har tagit ledigt en av dagarna och den andra dagen ska min mamma passa Moa.

Vad jag ska göra?
Jag ska göra en av mina favoritsysslor.
Shoppa!
I Ullared.
På Gekås!
YES!

Det var snart ett år sedan jag var där senast. Jag var gravid i ungefär 15 veckan och jag vågade inte riktigt shoppa loss på barngrejer. Man visste ju inte vad som kunde hända.
Den här gången däremot blir det mycket barnsaker. Kläder i st 74, nappflaskor och blöjhinkspåsar är några av sakerna jag redan fått ner på min shoppinglista.

Någon som vart där nyligen och har nått tips på nått jag inte får missa?
Jag kan även tänka mig att ta upp beställningar på saker så länge det inte är för många saker eller stora utrymmeskrävande grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar