23 nov. 2010

Scarface och natten!

Strax innan kl 23 gav Moa äntligen upp kampen om att hålla sig vaken. Men hon kom snart igen och redan kl 01 började hon sparka med benen, kasta med huvudet och veva med sina armar i både sitt eget och i mitt ansikte. Sen höll hon på så ca 100 ggr, mat kl 03 - vaken till 04 och sen gick vi upp kl 07:30.

Jämför det med natten innan när hon somnade kl 19, bökade någon enstaka gång under natten, åt kl 03 och somnade direkt och sen gick vi upp kl 0820.

Vad har hänt med min bebis sömn?

Mitt lilla "Scarface" efter slagsmålet igår.

Moa slogs med en kartong igår. Helt plötsligt hoppade kartongen som står på köksgolvet på henne och klöste henne i ansiktet. Moa tar ingen skit utan hämnades givetvis genom att klösa tillbaka.

3 kommentarer:

  1. Åh vilken härlig natt. Not.

    Hihi hon är en tuffing din tjej :)

    SvaraRadera
  2. haha va glad att du har en sån sjusovare som du faktiskt har i vanliga fall! Fy fan jag är helt slut..

    Stackars Moas ansikte, vilken fighter hon kommer bli!;)

    Nellies skorv ger inte upp så BVC sa att vi skulle prova köra en kur! Och fan det luktar blöt hund alltså, skit äckligt, nu när hon har feber och är sjuk så avaktar jag lite, är en rejäl klick man ska smörja in!

    Trist med Ullared du som sett framemot det så mycket! men det kommer fler tillfällen ;)

    SvaraRadera
  3. Guuud va skönt, då vill vi jätte gärna ses, snart kan ni komma hem till oss också;)

    SvaraRadera