19 nov. 2010

Footsack och barnmat!

Footsack till vagnen inköpt. Tyvärr fick det bli en svart eftersom de inte hade någon marinblå (som vagnen) Hur som helst hade inte en marinblå passat speciellt bra heller eftersom vår vagn är väldigt solblekt.
Moa sov som en kung i sittdelen i alla fall och hon var varm som en rostad brödsiva när vi kom hem så varmt och mysigt verkar det vara i alla fall.

Så har vi köpt barnmat. 5 burkar blev det. Spagetti och köttfärssås (5-6 månader) och kalv med grönsaker (6 månader) till Moa och 3 burkar till mig(!)
Jo, magen är fortfarande helt kass och klarar inte av vanlig mat... :/ Tänkte göra ett försök med barnmat för att se om det fungerar.

Jag fick även en tidigt julklapp av min mamma. Tack mammsen! ♥ Ett par täckbyxor som jag kan ha på mig under barnvagnspromenaderna när det blir minusgrader. Läste att det ska bli vinter och jättekallt under de närmaste 2 veckorna. BRR!

1 kommentar:

  1. Vad konstigt att dom inte skickade med footsacken åt dig när du köpte vagnen! Eller så hade dom väl slarvat bort den :P och det är ju inte lätt att veta att det ska följa med en sån!

    Knut sov oxå jättegott i sittdelen. Jag vet inte om det var sittdelen eller kylan, men häromdan när vi gick hem så sov Knut en halvtimme i vagnen efter vi kommit hem! Och han brukar alltid vakna efter 5 minuter! Så det var rekord :D

    SvaraRadera