14 nov. 2010

Soffan is a lonely place!

Ok, då är jag redo för natt nr 2 på soffan. Vi har kommit fram till att det är smartast så eftersom Moa är lättväckt. Hon vaknar med största sannolikhet varje gång jag måste gå upp på natten annars. På ett sätt är det lite skönt att ligga här ute i vardagsrummet nerbäddad i soffan, tvn på och datorn i knät. Det är också skönt att veta att Moas bökande och stökande inte kommer väcka mig (sambon reagerar inte alls på det) och att jag inte kommer väcka henne.

Men ändå, jag saknar att mysa ner mig i sängen med sambon och Moa. Att höra deras andetag som gör att man somnar lugnt. Saknar Moas lilla hand som ibland sträcks ut i sömnen och läggs på min arm. Att kunna krypa lite närmare Moa bara för att snusa lite på henne...

Nåväl, God Natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar