15 nov. 2010

That´s life!

Natten vart lite bättre än de senaste. Lite färre toalettbesök och troligtvis ingen eller möjligtvis låg feber. Moa hade också sovit bra tack och lov och nu på morgonen har hon inte heller någon feber. Magen verkar däremot vara lika dålig som igår, hon äter inte lika bra/mycket som vanligt och hon sover oroligt och kortare stunder än vanligt. 20 minuter ungefär...

Min egen mage får fortfarande bara vätska. Testade med världens minsta äggvite bit och magen sa: "Hell NO! Det kan du glömma lilla vän"

Sambon tog just med sig Moa för att fixa lite ärenden och sen stannar de till hos Moas farmor och farfar på lite fika så jag kan vila upp mig lite. Min vila kommer troligtvis bestå av en lååång väntan i telefonkö hos försäkringskassan.

1 kommentar:

  1. Fy fan lider med dig.. uscha! Satt i den kön också, dom fick ringa upp mig efter 25 min.. orka!

    SvaraRadera