9 juni 2009

Vad är det för fel?

Åker från jobbet, cyklar till ICA och handlar middagsmaten (+ havregrynen ;) kommer hem, snackar lite i telefon, sitter o hänger framför datorn en stund, duschar... och det är inte för än här, i detta moment av eftermiddagen som jag inser att jag skulle hämtat ut ett paket på ICA. Som jag dessutom väntat på ett tag. Fick ett sms om att det hade kommit och tänkte "Ja, va bra. Då kan jag hämta det när jag ska handla" Men när jag väl var där så hade jag inte en tanke på det. Är det åldern som spökar eller kan jag bara skylla på att jag var lite tillfälligt disträ??
Tror jag kör på ursäkten att jag har sjukt mycket att tänka på nu för tiden... Köper ni det?

Får göra ett nytt försök i morgon, kanske kanske kan jag lyckas då och visa vad det är jag köpt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar