10 juni 2009

Min hår kommer att tacka mig...

En "Babyliss pro wet and dry" plattång (995:-) och "Get Instyle hair protection" (90:-) från http://www.eleven.se/
Har provat lite här hemma och är mer än nöjd. Det som är speciellt med plattången är att den kan användas på blött hår eftersom den är utrustad med hål där vattenångan försvinner ut. Riktigt bra tycker jag som aldrig orkar vänta på att håret ska torka, eller föna håret först. Denna tång är som gjord för mig.

Rekommenderar den verkligen och rekommenderar även eleven.se. Leveransen gick snabbt och smidigt och så fick man med en bonuspåse med lite olika prover av produkter. Jag fick lite parfym, lite olika schampoo och balsam. Sånt tycker jag är trevligt. Kommer absolut beställa från dem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar