18 juni 2009

Slut på arbetsveckan

Regnet är här igen, inte helt oväntat med tanke på att det är midsommarafton i morgon...
Dagen har vart bra men väldigt stressig. Men man hade ju hellre vart ledig som vissa andra ... ;) Haft mycket att göra, nästan jobbat för 2 skulle man kunna säga. Har desutom hunnit med att gå till tandläkaren. För andra gången i rad hade jag inga hål =) Däremot ska jag tillbaka för att skrapa tandsten, alltid är det nått så de kan suga ut lite mer pengar från kontot. Dagen har sedan avslutats här hemma med tvättstugan. Det kan ju inte bli bättre ;)
Sak samma, nu är det långhelg. Törstar redan efter en mojito. Hmm, man kanske kan ta sig en redan ikväll? Det är ju endå helg nu ;)

Fick både min photoshopbok och min telefon (rätt till slut) i dag så efter att jag lagat middag och tvättat klart så ska jag nog sätta mig o läsa/prova lite. Har ni tur så kanske jag slänger upp en testbild senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar