13 juni 2009

Extremt "ha-begär"

Jag har fått ett otroligt begär efter något som jag inte borde, nått jag egentligen inte behöver och som eventuellt kommer att kosta mer än vad det smakar. Det jag egentligen borde göra är att lägga min energi på att fixa det jag redan har. Men, i min hjärna så är det nått jag verkligen vill ha, är i extremt behov av och som garanterat kommer smaka mer än det kostar. ♥ Varför laga nått som är trasigt när man kan skaffa nått nytt och bättre?
Vad kan nu detta vara..?





Jo, det skulle egentligen kunna vara en hel del olika saker jag snackar om när det gäller mina "Ha-begär" men denna gång menar jag en ny mobil, en Samsung Ultra touch. En sån snygging (gärna den röda modellen) skulle passa så perfekt i min hand. Har spanat in den rätt länge nu, vilket är ovanligt för att vara mig. En normal Sandra skulle ha beställt den för länge länge sedan, ja jag skulle faktiskt till och med ha hunnit ledsna på den redan. Helt plötsligt har jag kommit in i nått stadie när jag faktiskt tänker efter innan jag handlar. Hur f*n gick det till? så kan vi inte ha det... bäst jag beställer den på en gång ;)

Edit: Nu är klockan 14.36 och jag har ännu inte beställt den. Vad är det för fel på mig? Behöver jag söka läkare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar