5 juni 2009

Kent on my mind...

Sitter här nu efter maten mätt och belåten och frossar i Kent låtar. Tänkte att jag skulle dela med mig av mina favoritlåtar och mina favorit textrader. Det kommer inte bli ett lätt uppdrag kan jag meddela.



"Kent- På drift"

"Men hjältar och hjältinnor stannar kvar. De spottar hårt mot vinden och dem värmer våra händer så vi inte tappar taget om den kärlek vi har rätt till. De vågar tro och hoppas på att nån där uppe ser oss. Nån som hellre vill förlåta än fördöma oss"




"Kent- Socker"


"Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll men jag lever på impuls nu via fjärkontroll men jag sa alltid nej"





"Kent - På nära håll"


"Allt du har väntat på krymper på nära håll. Allting omkring dig är långsamt som jag. Allt du har väntat på kommer så småningom. När jag är borta har du potential"



Och till sist den vackraste låten någonsin:



"Kent - Utan dina andetag"

"Jag vet att du sover, känner värmen från din hud. Bara lukten gör mig svag men jag vågar inte väcka dig nu. Jag skulle ge dig allting du pekar på men bara när du inte hör vågar jag säga så"

Jag skulle kunna göra detta inlägg hur långt som helt. Har bara skrapat lite på ytan än så länge. kommer säkert komma fler inlägg som detta men de va just dessa låtar jag ville lägga fram just i dag. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar