9 juni 2009

Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 34 (ush o fy)
2. Vem var den sista du träffade? Sambon
3. Hur lång är du? 1,66 står det i passet
4. Vilken var den senaste film du sett? Yesman
5. Vem ringde du senast? En arbetskamrat
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jobbrelaterat...
7. Vad är dagens planer? Ta mig igenom den här j*vla listan =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem det är till och vad det handlar om men generellt så har jag för dåligt tålamod för att vänta på svar via sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade sedan många många år
10. När såg du senast din mamma? På mors-dag
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 06:20 ringde klockan
13. Har du någon gång hittat en katt? Inte vad jag kan komma ihåg
14. Vilken är din favoritplats? I famnen på någon jag tycker om, alt. Thailand
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen är ju ingen direkt favorit
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte på samma ställe som nu hoppas jag.
17. Vad skrämde dig som barn? Sprutor (precis som nu)
18. Vem fick dig att skratta senast? Med största sannolikhet en postis
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, tyvärr inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jo då, det har väl hänt..*host, host*
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja, absolut. Tror de flesta i min närhet håller med mig.
27. Vilken är din favoritglass? Lakritspuck
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, resa, resa
29. Tycker du om kinamat? Ja då, det går i.
30. Tycker du om kaffe? Nej, inte det minsta
31. Vad dricker du till frukost? Är detta "Är du alkis- frågan"?
32. Sover du på någon särskild sida? Särskild sida på sängen eller kroppen..? Jag passar!
33. Kan du spela poker? Japp, klart jag kan,
34. Tycker du om att mysa? Mmmm, gör inte alla det?
35. Är du en beroendemänniska? Ja, till viss del.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det gör jag faktiskt.
37. Vill du ha barn? Japp, gärna 2 sty.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska o lite lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool. Oftast varmare där (badkruka)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Tekniksaker
42. Äger du dyra smycken? Bara min förlovningsring
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och kommer inte göra det heller.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Dagens middag
45. Vem är den roligaste människan du känner? Måste ju vara den personen som är mest lika mig =)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på armen där jag tagit bort ett födelsemärke.
47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - Maybelenne I Hofteholder just nu. (byter ofta)
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hmm, det vet jag faktiskt inte. Säkert nått som ligger hemma hos mamma.
49. Flirtar du mycket? Ja, det skulle jag nog säga att jag gör.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i soffan med webkameran
51. Kan du byta olja på bilen? Hur svårt kan det vara?
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, tror du jag kör som en biltjuv eller? ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Stieg Larsson - Luftslottet som sprängdes
54. Läser du dagstidningen? Bläddrar igenom Norrtälje Tidning på jobbet och kollar aftonbladet.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nja, inga veckotidningar men 4 tidningar kommer hem i lådan
56. Dansar du i bilen? Haha, ja det händer nog
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3, det är det som finns på jobbet.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Garanterat nån jobbgrej
59. När var du i kyrkan senast? I somras, på dop
60. Vilka personer utmanar du? de som verkligen har lika lite som jag att göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar