28 juni 2009

En jobbig natt kräver en bra morgon

Jobbig natt med mardrömmar. Drömde att en "man" försökte döda mig på alla tänkbara sätt. Inga direkta svårigheter att tolka drömmen iofs. Beter man sig som att jag inte finns så gör nog hjärnan om det till mardrömmar rätt lätt. Inte för att jag brukar drömma om det direkt ofta, men nu har det vart uppe och pratats om några gånger den här veckan. Kasst! Vill ju inte ens tänka på skiten, inte f*n vill jag då drömma om det. Desutom väcker jag ju sambon när jag ligger där o kastar mig runt i sängen så han blir tvungen att väcka mig om och om ingen.

Hur som helst, en kass natt kräver en bra morgon. Frukost i dag blir jordgubbar med socker och mjölk. Finns det nått godare?? Riktig sommarfrukost.
I dag blir det en tripp ut till Väddö för att hälsa på min moster och kusiner. Den yngsta fyller 9 år så det vankas tårta.

Hoppas ni alla får en underbar sommardag. Jag kanske slänger in några bilder från dagen här senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar