23 mars 2008

Tacos? Nej tack!

Är det inte sjukt hur man kan föräta sig på nåt? Jag har tydligen förätit mig på Tacos. Älskade tacos förut, men idag när vi åt det till middag smakade det inte alls så bra som det brukar. Det va rent utav oaptitligt. Min sambo och min mamma (som vi dagen till ära bjöd på middag) däremot åt så det i princip sprutade tacosås och rödlök ur öronen på dem. Märkligt!
Kvällen här hos oss kommer spenderas precis som gårdagskvällen. Jag sittandes vid datorn och sambon o hans kompis spelandes fotbollsspel. Det där med fotbollsspelet är tydligen viktiga grejer. I går tog kvällen slut vid 0330, låååångt efter att jag gått och lagt mig. I dag är det tydligen dax för revange...!
Ja, vad kan man säga? Boys will be boys.

Dagens onödiga fakta: Varje år dör ca 7 personer genom att bli spetsade på vassa föremål i diskmaskinen.
Även detta fakta väcker ju massor med frågor. Vad är det för föremål? Det kan ju inte bara vara knivar för då borde de ju skriva det. Hur går det till när man blir spetsad av ett föremål som står/ligger i diskmaskinen? Springer man med full fart och ramlar in i maskinen? Vart blir man träffad för att dö? Hjärtat och dyl. känns ju som mest dödligt men hur kommer du in så långt med kroppen i maskinen?




1 kommentar:

  1. Haha ja alltså Sandra. Ditt inlägg tar mig tillbaka till en vintrig eftermiddag i början av förra året. 16 Januari. Jag diskar. Det slutar på sjukhuset. DET GPR FAKTISKT! Några frågor på det eller?

    SvaraRadera