28 mars 2008

Nytillskott

Finns det nått jobbigare än att somna i soffan när det är nått du VERKLIGEN vill se på TV? När du är så där sjukt trött att du verkligen inte kan hålla ögonen öppna. Du kämpar och kämpar men det slutar alltid med att du vaknar upp långt efter att programmet är slut. Mycket irriterande.
Misstaget jag brukar göra när jag börjar bli trött är att jag "ska bara blunda lite i reklampausen". Det är inte en bra idé kan jag säga.

Skönt med helg i alla fall, har vart en lååång vecka trots att jag bara jobbat 4 dagar. Ser fram emot i morgon när jag äntligen ska få träffa min nya "plast-systerson". Han är lite över en vecka gammal och jag har inte hunnit med att träffa honom än. I morgon ska jag hälsa på honom o så klart även hans mamma och pappa som oxå råkar vara min närmsta vän och hennes kille.
Vi ska spendera hela lördagen tillsammans och bara hänga och det ska bli kanon. Just like the good old days fast utan vin och med en bebis. Hehe!
Så risken för att det kommer att bli tomt på blogginlägg i morgon är hög vill jag bara informera om redan i förväg. Deal with it!!
Puss och smisk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar