30 mars 2008

Sommartid, ska det va nått?

Gårdagen blev toppen. Bebisen är perfekt, precis som jag trodde han skulle va. Min sambo får ursäkta men jag blev faktiskt lite kär i honom och hade stora planer på att smuggla med honom hem till mig. Kom däremot ganska snart fram till att han med all sannolikhet har det bättre där han är, lånar honom gärna då och då!

Lyckades ni komma ihåg sommartidsomställningen? Önskar jag kunde säga att jag gjorde det men... ICKE! Hade nånstans jag skulle vara 1045 i morse men vid det klockslaget satt jag fortfarande i soffan iklädd morgonrock. När samtalet kom lyckades jag i alla fall ta mig från morgonrocken och soffan till påklädd på platsen jag skulle till på 9 min. Då ska tilläggas att det ingick ca 4-5 min cykling i dessa 9 min.

Så har vi då dagens onödiga fakta som i dag faktiskt är ganska så störande: Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur.
Iuuuhhhh, hemska tanke. Nu fick jag en helt annan syn på vissa deltagare från "Bonde söker fru" Föresten, va menas med "sexuella kontakter" Vad ingår där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar