22 mars 2008

En otroligt trevlig människa!

Efter lite inspiration från min svägerska så är jag i gång igen med bloggandet. Hon har nämligen nyligen startat upp en blogg där hon skriver om sin vardag och lägger sedan in en drös med "onödig" information om saker man "alltid undrat" http://christintogo.blogg.se/ och detta inspirerade mig till att komma igång igen om inte annat bara för att få er som läser detta att kika in på hennes sida. DO IT, DO IT NOW! =)

Nog med reklam för svägerskan... Vad har hänt i övrigt?
Har införskaffat nått av det roligaste sedan ... ja jag vet faktiskt inte vad som är i närheten av lika roligt, Nintendo Wii!! Så hysteriskt roligt! Speciellt roligt är det att man kan skaffa gamla Nintendo spel. Har spenderat halva dagen åt att spela Super Mario 3. Vilken nostalgitripp det blev kan jag säga.
Andra halva av dagen har ägnats åt att äta god påskmat hos mina svärföräldrar, krossa killarna i brädspel och bli inspirerad av Svägerskan till bloggandet (vi får se hur länge det varar denna gång)

I övrigt har jag faktiskt mest jobbat. Har fått en ny tjänst på mitt jobb med mera ansvar och pengar och trivs så sjukt bra än så länge. Har alltid gillat det här med ansvar och möjligheter till att "bossa" Det faller sig så himla naturligt för mig, hehe! Sen är jag rätt nyfiken av mig och vill därför veta allt som ska hända långt innan alla andra. I och med det här jobbet får jag det! =)

I kategorin "Onödigt vetande" hittar vi: Den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord. Hmm, mycket märklig information skulle jag säga. Hur/var/varför tar man reda på just denna statistik?? Va tror du?

1 kommentar:

  1. Vilket TREVLIGT inlägg. Jag känner ju hur det här stiger mig över huvudet med all denna reklam! Självklart kommer jag ju att följa din blogg. Visste du föressten att kaffe innehåller aceton? Jätte äckligt om man tänker på det!

    SvaraRadera