13 juli 2009

Stora planer!

Så där, nu har jag vaknat till liv igen efter helgens bravader. Blev inte många fingrar lyfta igår eftermiddag/kväll kan jag säga.
Denna morgon har jag däremot städat lägenheten, har tänkt att hoppa in i duschen snart och lite senare ska jag bege mig iväg till tandhygienisten för att skrapa tandsten. URK!
Har även stora planer för middagen i dag. Hittade ett nytt recept på kycklinglasagne i går som jag tänkte prova i dag, fast givetvis lite modifierat. Man kan ju inte göra exakt som det står, då kan man ju inte ta åt sig äran för det sen. ;) Kanske slänger upp recept och bilder på det hela senare (om det blir lyckat dvs)
Här har ni en bild på hur den är tänkt att se ut när den är klar så ni har nått att jämföra med:

Bild och recept från http://kryddburken.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar