31 juli 2009

Nattinatt!

Sitter här i soffan och slökollar på "The perfect storm" på 1:an. Bra film, synd bara att den började så sent... Sambon har redan gått o lagt sig och jag förstår honom. När jag jobbar somnar jag oftast innan kl 22 på kvällarna så från och med nästa vecka är det slut på sena nattblogginlägg (utom möjligtvis på helgerna)
Nu tänker jag i alla fall borsta mina tänder och göra mig redo så det bara är för mig att stänga av tvn och gå och lägga mig när jag inte orkar hålla ögonen öppna längre.

Föresten, min mamma håller på och släktforskar och skickade över en gammal bild till mig som var helt förstörd. Jag fick i uppdrag att fixa till den i photoshop och jag blev rätt nöjd faktiskt. Mamma också så vitt jag förstod =)
I morgon kan jag lägga upp en "före och efter bild" här så får ni också se om ni är intresserade?

Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar