31 juli 2009

Beställt!

Så, detta är då vad jag beställt. En ny mobil, en Samsung Jet.
En pekskärmsmobil som fått otroligt bra betyg från användare. Har länge vart otroligt tveksam till touchmobiler i allmänhet. Det känns så bräckligt på nått vis, som att det är nått som lätt trasslar. Men nu har sambon köpt en LG Arena som jag känt lite på och kommit fram till att så länge det fungerar så är det rätt coolt faktiskt. Det enda jag inte gillar egentligen är att skriva sms. Sjukt svårt att träffa rätt knapp, fast det är säkert en vanesak. Samsungen som jag köpt har dock större "knappar" än LGn så det kanske är lite lättare att träffa rätt...

Hur som helst, en Samsung Jet och ett 4 Gb minneskort blev det från Katching. Tror det kommer dyka upp till mig senast Tisdag. Kan berätta mer om den när jag håller den i handen så får vi se om jag ångrar mig eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar