20 juli 2009

Dålig bloggdag... igen!

Ja, jag vet. Sjukt dålig uppdatering i dag. Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om, har inte gjort många knop i dag. Mest suttit och försökt låta bli att smälta bort i värmen. Så galet varmt i vår lägenhet så jag tror inte det är sant!!

Hur som helst, här får ni några låtar som jag gillade asmycket när jag var tonåring (och visseligen fortfarande tycker är bra) Enjoy!




Hittar ni något mönster? Jo, det stämmer jag var ett riktigt popsnöre när jag var typ 15-16 år gammal. Lyssnade i stort sätt BARA på sån här musik. Nu för tiden blandas den ut mycket mer med alla möjliga musiktyper. Dock tycker jag som sagt fortfarande att dessa låtar är riktigt bra.

3 kommentarer:

  1. De var asgrymma låter men jag tror jag skulle ha med några fler förutom de du redan nämnt; Blur - for Tomorrow & girls and boys, Eels - Busstop boxer, Radiohead - Karma Police & High and dry, Speaker - Modest day & Come on down eller vad säger du om dem?

    SvaraRadera
  2. Absolut bra låtar det oxå. Kände bara att inlägget skulle bli så sjukt långt om alla bra låtar skulle få komma med så jag tog bara några exempel! =)

    SvaraRadera