19 juli 2009

Söndag igen

Som ni såg på det förra inlägget så spenderade jag och Annika lördagkvällen framför våra datorer med cola och lösgodis. Våra sambosar släppte vi lös för en kväll så de fick gå ut på krogen. Tack vare detta så sov min sambo till kl 13 i dag, och detta var bara för att jag väckte honom då och informerade honom om att jag skulle åka och storhandla. Han kunde ligga kvar i sängen om han ville bara han kom ner till bilen och hjälpte till att bära när jag ringde honom. Jag är en sån UNDERBAR flickvän så det är inte sant. Hoppas det betalar tillbaka sig på lördag när jag är full/bakis efter kryssningen. Haha! Ingen god gärning som inte har en baktanke med sig.. ;)

Föresten, sjukt skönt att ha bil! Pärlan och jag kommer tokbra överens. Vi får komma på nått bra namn på fredag Annika. Alkohol brukar sätta fart på fantasin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar