21 juli 2009

Förvirrad människa!

Vilken tur man kan ha ibland. Vaknade kl 0845 av att dumjävlarna till grannar borrar i väggarna (som vanligt dvs, undrar verkligen hur deras väggar ser ut. De måste ju består av bara hål. De har borrat i stort sätt varje dag sedan vi flyttade in i februari) Hur som helst, går upp och tänker åka iväg till gymmet direkt så man slipper så mycket folk. När jag precis är på väg att åka iväg får jag ett sms från min kiropraktor som påminner mig om tiden kl 11 hos honom i dag. UPS! Den hade jag totalt glömt bort. Sjuk tur att jag inte hann åka iväg till gymmet, då hade jag garanterat missat tiden.
Så nu blev det lite omstrukturering på dagen. Får vänta här hemma tills kl 11, och käka frukost/lunch precis innan där så åker jag till gymmet efteråt i stället.
Så går det när man inte har någon koll ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar